בערב שירה בציבור- כל אחד יכול להיות זמר..

שירה בציבור לערב נוסטלגי

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר ערבים ואירועים בהם מחליטים בעלי האירוע להזמין זמרת מנחה שירה בציבור לערב נוסטלגי,בסגנון ובאווירה ארצישראלית.

ערבי שירי ארץ ישראל

את ערבי שירה בציבור,הנקראים גם ערבי שירי ארץ ישראל ניתן לראות בכל סוגי האירועים, ואף במקומות שונים ומגוונים, ישנם המזמינים זמר או זמרת שירה בציבור לאירוע בו ישנו מספר מוזמנים המונה כ-20-30 איש, אירוע אינטימי כזה יכול להיות מסיבת יום הולדת או ערב למטרת שירה בלבד.

סוגי הבילוי של ערבי שירה בציבור משלבים באופן מוצלח בילוי חברתי ואינטראקציה משותפת תוך כדי פעילות ושירה קבוצתית מהנה, אשר יוצרת הוויה משותפת.

הישיבה בערבים אלו הינה בצוותא,על כסאות,מחצלות,דשא, מול מסך המקרין את כל מילות השירים, הזמר מנחה ישיר מול הקהל, ישתפו וילהיבו במשך הערב.

זמרת שירה בציבור

בתור זמרת שירה בציבור יכולתי להבחין בקלות באנשים בקהל אשר להם נטיות מוסיקליות מובהקות במיוחד, אנשים אלו בעלי נגיעה ברורה לשירי ארץ ישראל, ביניהם היו גם כאלו אשר הם עצמם יוצאי הלהקות הצבאיות השונות, והם עצמם הופיעו ושרו בעברם ,להם בקיאות גדולה בכל אותם שירי ארץ ישראל. ובקלות ובביטחון יגשו וישירו גם בערב זה במיקרופון,בקיאים במנגינות היפות ובמילות השירים.
אך גם ישנם ערבים בהם יכולתי להבחין באנשים בקהל אשר להם אהבה גדולה לשיר, אך מעולם לא העיזו להשמיע קולם ברבים. בהזדמנויות ובמצבים אלו ניגשת אני ומגישה אליהם את המיקרופון ומאפשרת גם להם להתבטא,להוציא מגרונם קול ושירה, כך שבערב שירה בציבור זה יוכל כל אחד להיות זמר.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..