זמרים שירי ארץ ישראל

ערבי שירה בציבור הם מחווה לזמר העברי, הצדעה לכישרון העצום שהיה וכבר איננו, לכשרון הכה גדול שקיים כרגע, ובאמצעות ערבי שירה בציבור אנו למעשה מנציחים את המסורת רבת השנים של שירה סביב מאורע משמח ומעניקים אפשרות לזמרי העתיד של ארץ ישראל לצאת אל הבמה ולהעניק לקהל הנאה רבה דרך השירה העברית והארץ ישראלית, מעודדים יצירה ישראלית ומקווים להמשכה. אז המשיכו ליהנות, לחגוג באמצעות ודרך זמרים ששרים לכם ואתם שרים איתם את שירי ארץ ישראל היפה, על מנת שנמשיך לקיים את המסורת הנהדרת הזאת של השירה העברית.

זמרים – שירי ארץ ישראל של כל הזמנים

זמרים רבים בוחרים להשמיע בערבי שירה בציבור שירי ארץ ישראל. ובאמרינו שירי ארץ ישראל, המחשבה הראשונה נודדת לנו אל שירי שנות השישים והשבעים, שירי להקות צה"ל ושירי זמרים ישראלים מאותן תקופות. אך אל נא תטעו, ערבי שירה בציבור כיום מותאמים לקהל הישראלי העכשווי ומכילים בתוכנית לא רק שירי ארץ ישראל של פעם אלא גם שירים מן העת האחרונה, כולל שירים בסגנון המזרחי, המיינסטרים וכל שיר שאתם מעוניינים בו, רק ציינו בפני הזמרת והיא תשמח לשלבו בתוכנית הערב.

זמרים שירי ארץ ישראל – לכל הגילאים

האמנם רוב קהל היעד של שירה בציבור משתייך לגילאים הבוגרים יותר, 40+? טעות בידיכם,
שירה בציבור מיועדת לקהל הרחב, החל מגיל צעיר מאד ועד הגילאים המופלגים. שירה היא לא עניין של 40+ בלבד, כל אחד יכול ליהנות, כל ילד יכול לשיר וכל אורח ישמח להקשיב. שירה בציבור פונה לקהל יעד מגוון גם מבחינת התוכנית האמנותית, ניתן לשלב כל סגנון שירים שתבחרו, מכל תקופה שתבחרו ולכל מטרה.

זמרים שירה בציבור – כיצד תבחרו את הזמרים שיעשו לכם את הערב?

ראשית – כשרון והמלצות, כדי להעביר ערב שלם בקרב אנשים שלא מכירים ולשלהב אותם, להוביל אותם לשיר את השירים ולעשות להם שמח דרוש כישרון שלא בידי כל אחד. כמובן שתוכלו לבקש המלצות, לראות סרטונים של ערבים שכבר נערכו ומידת שמחה של הנוכחים תמיד יעיד על כשרון הזמרים שבחרתם

שנית – ניסיון וותק, אלו שני דברים אשר הולכים יד ביד, ניסיון ענף בתחום השירה בציבור הוא יתרון כשאתם באים לארגן אירוע, שכן זמרי שירה בציבור בעלי ניסיון יודעים להרגיש את הקהל, את לחשי הלב שלו, יודעים להתאים את השירים לאנשים גם תוך כדי האירוע, יודעים לאלתר במידת הצורך ולזרום עם הקהל במקום ללכת שבי אחר התוכנית שהוכנה מראש.

שלישית
 – ליווי, הגברה, תקליטנות וכל מה שמסביב. כל אלו נתונים לשיקולכם, האם בכלל יש ורך? האם אותם `זמרים שירה בציבור` בכלל מספקים שירותים נלווים אלו? בררו לעצמכם את הנקודות הללו והשוו, מי מספק את הצורך שלכם הכי טוב ועם מי יש לכם את הכימיה הטובה ביותר. שימו לב לא כל ה"זמרים שירה בציבור" הם גם תקליטנים מקצועיים, וגם לא כל אחד מהם מביא לערב נגנים

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..