חזרתה של השירה בציבור והפיכתה לטרנדית

אם אפשר לשים את האצבע ולנסות לשחזר מתי חזרה אלינו השירה בציבור אפשר להגיד שבתחילת שנות ה-2,000 היא חזרה בגדול,הפכה טרנדית ואופנתית ועצם שינתה בשנים האחרונות את מעמדה הציבורי. שירה בציבור אינה נחשבת ואינה נתפסת עוד כפעילות מסויימת ומתאימה למבוגרים בלבד.

בשנים אלו ובהשפעת פיגועי הטרור והאינתיפאדה החלו השירים העבריים,שירי ארץ ישראל,שירי להקות צבאיות ושירי הנוסטלגיה להשמע בפאבים ע"י התקליטנים, ואט אט ביקשו במקומות בילוי אלה להזמין זמרים וזמרות כדי לשיר את שירי המולדת.

ההבדל בין שירה בציבור של תקופת קום המדינה והשנים הראשונות של הקמתה, לבין שירה בציבור המתנהלת כיום במועדונים ואירועים שונים הוא בקהל הצעיר יחסית הפוקד אירועים ומועדוני שירה בציבור אלו.

גם השעות בהן נערכים ערבי שירה בציבור במועדונים הן שעות לילה מאוחרות, להבדיל בין ערבי שירה בציבור אשר התקיימו בקיבוצים, בחדרי האוכל בערב באווירה שקטה יחסית,ערבי שירה בציבור הנערכים כיום במועדונים המפורסמים כמועדוני שירה בציבור, הינם ערבים שמחים מלאים ומפוצצים בקהל אשר עולה על השולחנות שר ורוקד עד השעות הקטנות של הלילה.

ישנם מספר זמרי מפתח בולטים בתחום שירה בציבור בארץ, ובם: שרלה`לה שרון,גבי ברלין,

עינת שרוף,התיש הגדול. זמרים אלו מבוקשים מאוד, מופיעים בכל רחבי הארץ באירועים קטנים וגדולים, ואף מוזמנים להופעות ברחבי העולם, כמובן שתמורת סכומים לא מבוטלים.

כל שאר הזמרים והזמרות אשר בשוק זמרי שירה בציבור, גם הם מקצועיים דיים, ויכולים להעביר ערב ואירוע מוצלח ביותר. כמובן שעליכם לבדוק את הפרטים ואת ההצעות הרלבנטיות לכם עפ"י הצרכים שלכם.

 

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..