ערב שירה בציבור ביום נישואין 50

שירה בציבור  ליום נישואין 50 – חתונת זהב

במשך כל שנותיי כזמרת מנחה ערבי שירה בציבור,)ואני מדברת על 20 שנה לפחות) ברור שגם יצא לי לא פעם להופיע  באירוע הנחגג לכבוד יום נישואין 50 שהיא כמובן  חתונת זהב !!

50 שנה !!  וואוו זה באמת הישג רציני !

זוגיות

בואו נדבר קצת על זוגיות, בואו נודה באמת, זוגיות לכשלעצמה היא בין הדברים המורכבים שאנו שלא נומר הקשים שאנו מתמודדים בחיים,

במשך כל שנות השגרה של הנישואין אנו עוברים גם הנאות, בילויים, שמחות ודברים טובים , אך אנו עוברים גם קשיים הקשורים לזוגיות, הקשורים לדברים חיצוניים, הקשורים לבני משפחה ועוד..

זוגיות טובה

לפי כל המחקרים גדלה תוחלת החיים  וכך גדלה גם התקופה בה אנו חיים כזוג.

אם בעבר היו זוגות חיים יחד כ- 20 30 שנה, כיום יכולה להגיע תקופת הנישואין ל 70 שנה.

שמירה על זוגיות טובה היא משימה לא פשוטה, הנעשית במציאות החיים היום כמעט בלתי אפשרית.

לא נראה לי שישנו מתכון מנצח לזוגיות טובה, הזוג עצמו מחליט מה טוב לו ומה פחות, אנו יכולים לראות זוגות שעושים כמעט כל דבר ביחד, מבלים הרבה, מתראים הרבה, ממש צמודים, ומצד שני זוגות אשר מתראים לעתים רחוקות, חלוקת התפקידים ביניהם ברורה ונפרדת, כל אחד מהם כאילו חי את חייו, ובכל זאת מצליחים לשמור על האהבה והרצון להיות יחד.

אותם זוגות נצחיים החיים חיי שיתוף והנאה ,ומצליחים לשמור ולשמר את אהבתם, אותם זוגות אשר מתייחסים אחד לשניה בכבוד והערכה, והחשוב מכל הוא ערך החברות אשר קיים ביניהם. אז אין מתכון אחד ברור, אבל מה שבטוח שחברות טובה בין בני הזוג היא האלמנט והדבר החשוב אשר שומר ומשמר את החיים טובים ויציבים בין השניים, חברות הכוללת התייחסות אמיתית אחד לשניה, אכפתיות, עזרה הדדית, הקשבה, תמיכה ועוד כאלה וכאלה ערכים טובים וחשובים.

מה ההבדל בין התאהבות לאהבה

ההתאהבות היא ההרגשה המסחררת והמשכרת אותה אנו מרגישים בתחילת הקשר, ועל פי כל המחקרים לא יכולה התאהבות להחזיק מעמד יותר מ-4 שנים. בזמן ההתאהבות משחרר לנו המוח   כימיקלים אשר משתחררים ובוערים בדמינו, כדוגמא :

אוקצטין – הנקרא גם הורמון האהבה, קשור למשיכה מינית ומעלה את רמת האמון שלנו באחר. .

דופמין- מעלה אצלנו את תחושת האושר וההנאה,  חומרים אלה אינם יכולים להשתחרר לתקופה של כמה שנים בודדת בלבד.

סרוטנין– המעניק לנו תחושת שלווה והרגשה טובה.

אין ספק שכל אחד מאתנו היה רוצה להרגיש את אותה הרגשה עילאית של התאהבות ולשיכרון החושים אותה אנו מרגישים, אך מה לעשות שהתאהבות זו מסתיימת , מרגע זה אנו צריכים להתחיל לעבוד, ולהשקיע אחד בשניה יותר.

עכשיו תלויה אהבתכם ברצון שלכם לשמרה. אלו מבינכם אשר הצליחו ומצליחים, אני באמת מורידה בפניהם את הכובע, זוהי משימה לא קלה (כמובן שבעיניי ובשבילי), אלה שלא, יבחרו במוקדם או במאוחר בדרך היותר קלה מבחינתם –  פרידה

כבר יצא לי להכיר לא מעט אנשים שבחרו  בכלל לא להיכנס למחוייבות הזוגית, מהטענה  ש"מוסד הנישואין פשט את הרגל", בימינו לא מעט אנשים כבר לא מאמינים במוסד זה ואינם מתחתנים כלל.

כשאני מסתכלת על זוגות שנשואים כמה עשרות שנים בטוב – הזוגות של פעם, נראה לי שיש בהם משהו שונה וראוי להערכה.

לכן כשאני מגיעה לאירוע שהוא חתונת זהב, אני מרגישה שזהו באמת "ארוע" מיוחד !

אז הוזמנתי שוב להופיע בתור זמרת מנחה שירה בציבור באירוע הנחגג לכבוד יום נישואין 50, וכמו שציינתי לדעתי זוג אשר מצליח לשרוד את החיים האלה בזוגיות טובה נראה שבאמת ראוי להערצה.

האירוע היה חגיגי, צבע הלבן שלט בו, וכמות נדיבה של פרחים פוזרו בכל מקום.

הייתה אווירה קסומה באוויר, אווירת אהבה.

זמרת לאירוע יום נישואין – אז איך אני מופיעה ביום נישואין

שירה בציבור ליום נישואין וחתונת הזהב היא פשוט הבחירה הנכונה ביותר שלכם, הרי יש משהו מתאים יותר משירי ארץ ישראל לאנשים בגיל השלישי ?!

לכבוד יום נישואין 50 אני שרה את אותם שירים שאני שרה בערבי שירה בציבור רגילים, אך נותנת יותר דגש לאהבה לכן מתמקדת יותר בשירי אהבה כמו אניטה וחואן, נערה ממש אוצר, ועוד..

מאחר שמדובר על זוג ששנות ההכרות שלו ותחילת סיפור האהבה שלו התחיל בשנות הששים, לכן שילבתי בערב גם כמה מהלהיטים היפים של שנות הששים,  שירים של פול אנקה, אלוויס פרסלי, וכך הצלחתי לשמח ולרגש אף יותר.

הגילאים של רוב רובם של האורחים נעו בין 65-80 שנה, בערב כזה אני חייבת  להתמקד בשירי ארץ ישראל הישנה ולהתאים את הרפרטואר שלי לקהל זה.

הנאה צרופה וגדולה הרגשתי מכיוונו של הקהל, השירים כולם נכנסו עמוק ללבם, דבר הגרם להם לשתף איתי פעולה באופן מידי ומלא, הרי מי אם לא הם מחוברים לשירי ארץ ישראל יותר מכולם ?, מי אם לא הם גדלו וחוו את כל חוויות ילדותם ובגרותם על רקע השירים האלה,  הם, אותו דור מלחי הארץ אשר בנה לנו את מדינתנו על כל תפארתה, אלה הם האנשים בעלי הערכים ואלה הם כנראה גם האנשים אשר מסגולים להחזיק חיי נישואין ומשפחה יציבים.

מאוד נהניתי באירוע חתונת זהב, מאוד נהניתי לשיר לזוג המאושר ולשיר לכל האורחים הנכבדים.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..