ערב שירה בציבור- בליל של רגשות..(לקוח מספר..)

שירה בציבור יום הולדת 

ובכן אני חייב לציין שדיי נלחצתי שאשתי צלצלה והודיעה לי שאנחנו מוזמנים למסיבת יום הולדת של בת דודתה
ויהיה שירה בציבור, עדיין זכורה לי הטראומה מגן הילדים של מנגנת חבורת סבר מחבר העמים מצמידה לי את האקורדיון שלה לאוזן וצורחת עלי למה אני לא צועק שושנה שושנה שושנה, לך תסביר לה שלבי לילדתי סיגל אבל היא בכלל עם אריס סאן,ניסיתי להתחמק בעזרת כל מיני תירוצים לא מוצלחים אך אשתי תקעה בי את אחד מאותם מבטים של אתה בא!.!
כן נסענו ליום הולדת ואני עם התחושות של של תשעה באב עם יז בתמוז ובין המייצרים וכל רפרטואר הקללות שליוה אותי כולל תפילה שיחליק האקורדיון וישבר והרמקול יתחשמל
את המהפך שחל בי אותו ערב לא צפיתי, לא ראיתי אותו מגיע ומכאן גודל ההפתעה את המנגנת חבורת הסבר והשמנה החליפה אישה חיננית אנרגטית בשם רויטל טל את השירים הישנים ומרדימים על החלוצים והשומרים ויוסקה שמתגבר על תקלות החליפו שירים עכשוים וקיצביים, אפילו שושנה נשמעה אחרת כשהתכווצה לתוך מחרוזת עם לו יהי והכניסיני כשהכל מקבל תיבול תימני של רויטל. כן נפתחתי באותו ערב אולי היה זה שילוב של בירה ולראות אנשים שמחים ושרים. איפה אני יודע את המילים? אני לא יודע, הנשמה שלי יודעת הכל ברגע שהתחברתי אליה ולנשמות מסביב קיבלתי את המילים עוד לפני הזמרת והמקרן וידעתי שאלינור יפה כמו מלאך..

ערבי שירה בציבור הם רבים שונים ומגוונים, זה תלוי כמובן בכמה דברים, אך יותר מכל תלוי ברגש האובייקטיבי אשר יעלה ויצוף למשתתף בערב כזה.
רגשות כעס, סליחה, חזקה, אהבה, געגועים ועוד יצופו בהשמע השירים היפים והנוסטלגיים.
,
המילים הבאות מתארות את רגשותיו של אחד מהאורחים אשר נכחו בערב כזה.

" אני יודע שהתבגרתי, אני בטוח שהתגברתי והוכחה לכך היא שאני מסוגל לשיר לאותן נשים ללא טינה, חף מכל רגש מוכיח ומאשים ,
באמת שאינני יודע, אולי זה חודש אלול הוא אשר גורם לי להיות סלחן יותר, אולי זה הזמן הידוע כרופא בכיר במחלקת האהבה, אך לערב אותה שירה בציבור רויטל טל היתה בעצם החותמת המיוחלת – האיש כשיר לאהבה.
ואני – סלחתי למרלן הבוגדנית, ויתרתי על רעיה שהבעירה בי אש ותשוקה, ואף שמחתי שסיוון זכרה אותי, (היא הציעה לי חברות בפייסבוק).
גם את אלינור הכרתי, אני זוכר, הימים היו ימי שנות השמונים, ואני התאהבתי ביופי,בקליפה,
חמדתי סיגל אותה גברת שהלכה עם הזמר היווני השלמתי.

הסליחה הזאת נותנת כח אני מרגיש משוחרר מרגשות לא טובים ומרגיש חזק מתמיד.
את התלבטות בין לאה ורחל פתרתי במהרה וכמובן בחרתי בלאה, אהבתי אותה גאה ואני בטוח באהבתה אלי, אם זה לא יסתדר תמיד יש את רותי שהכרתי בים ותמיד שאני רואה גולשת בים מטפסת על גל אני נזכר בה רק לא יודע באיזה חוף היא מחכה..

וכך אני נוסע לי אל החלומות, אל כל אותן הבחורות,
וכך אני יושב ושר, ונזכר, וכל אישה בכל תקופה , בכל עיר
היא בשבילי אחד מחרוזי השיר.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..