ערב שירה בציבור בשילוב מוסיקה לריקודים

שירה,ריקודים, ושוב שירה..
באירועים מסויימים קורה שגם לאחר הריקודים, חזרו האורחים למצב ישיבה כדי להמשיך בשירת שירי ארץ ישראל, הזמרת המנחה שבחרתם תוכל לספק את כל רצונותיו של האורחים שלכם ולעבור משירה לריקודים, ומריקודים לשירה,כל שעליה לעשות הוא להדליק שוב את המקרן ולאפשר לכם לשמוח ולשמח את בעל האירוע.

ערב שירה בציבור בשילוב מוסיקה לריקודים

השנה החלטתם לחגוג קצת אחרת ולהזמין משפחה קרובה וגם את החברים הקרובים לערב שירה בציבור.

רשימת המוזמנים שלכם מורכבת מאנשים צעירים וגם מבוגרים, דבר המקשה עליכם והינכם מתלבטים בשאלה האם ערב שירה הוא הדבר הנכון לאירוע שלכם, ישרת את מטרתכם ויגרום לכל אורחיכם שימחה והנאה ?!..

האם ערב שירה בציבור ושירה בלבד הוא הדבר הנכון והמתאים לאירוע שלכם ?

השוק רווי בזמרי שירה בציבור, ערב כזה המבוסס על שירי ארץ ישראל הינו ערב מהנה במיוחד,

אך במקרה שלכם, כאשר לאירוע מוזמן קהל מגוון ,בטווח גילאים רחב והינכם חוששים שלא כולם ישירו וישתפו פעולה, רצוי שתחפשו זמרת שירה בציבור המסוגלת בין רגע להפוך את הערב, מערב שירה לערב ריקודים.

מנסיוני הרב בהפעלת והנחיית שירה בציבור זמרים,יכולה לספר שבאירועים רבים,כאשר מתחמם הקהל וכאשר מיצה עצמו בשירה,ירצה לקום מהכסא,לזוז ולרקוד.

למנחת ערבי שירה בציבור מסוג זה המשלבת גם שירה וגם ריקודים בערב אחד, רצוי שתהיה בנוסף למצגת שירה בציבור,למסך ולמקרן, גם מערכת הגברה מקצועית ותקליטיה עשירה ומגוונת.

שירי ארץ ישראל– קצב דאנס

באירועים מסוג זה המשלבים בתוכם גם מוסיקה לריקודים, תוכלו לרקוד מוסיקה שנות ה-60`,70` ,טנגו,הורה,פסדובלה וכו`..

בעלי האירוע יוכלו להחליט ולבקש מהתקליטנית להשאיר את הערב באוירה ארצישראלית,ולבקש שתנגן שירים ישראליים שלהם גירסאות חדשות בקצב דאנס, מוסיקה ישראלית מסוג זה תאפשר לאירוע להמשיך ולהיות ערב ריקודים ישראלי.

http://revital-tal.com + מוסיקה לריקודים

כאשר תבחרו בזמרת שירה בציבור שהיא גם תקליטנית "תכסו עצמכם מכל הכיוונים", כך שאם וכאשר יתעייף הקהל מלשיר, יוכל לקום,לרקוד,ולשמוח.

סגנון זה של ערבי שירה בציבור המשלבים בתוכם גם תקליטיה, יתן מענה לכל התלבטות או חשש,ויספק רצונותיהם של כל האורחים המוזמנים לאירוע שלכם.

רויטל טל-זמרת לאירועים ושירה בציבור http://revital-tal.com/

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..