ערב שירה בציבור -כתיבת זכרון דברים

הזמנתם זמרת לאירוע ? כדאי שתעשו זכרון דברים

אילו דברים חשוב לכתוב בזיכרון הדברים בעת וטרם סגירת האירוע

זיכרון הדברים הוא הסכם ביניכם לבין זמרת שירה בציבור אשר תזמינו, זיכרון הדברים אמור לכלול את כל הפרטים הרלוונטיים ומחייב את זמרת וגם אתכם לעמוד בתנאיו.
אירוע שירה בציבור נסגר בד"כ בע"פ בשיחה טלפונית. בעת כתיבת זיכרון הדברים רצוי לשים לב לסעיפים כגון : איזה ציוד הגברה תביא הזמרת,משך האירוע,סגנון המוזיקה, יהיו רשומים שחור על גבי לבן.. על מנת שלא יהיו אי הבנות.

כתיבת החוזה/זיכרון הדברים הנה עניין חשוב ופעולה שעליכם לעשות כדי להבטיח עצמכם

,אפשר לפגוש את הזמרת זמן מה לפני האירוע כדי לחתום עליו, כיום בעידן האינטרנט ניתן לשלחו דרך הדואר אלקטרוני ולאשרו בדואר אלקטרוני חוזר.

כמה זמן מראש יש לסגור את תאריך האירוע עם זמרת שירה בציבור ?

לאחר שסגרתם מקום לאירוע, תאריך,מספר אנשים ,התחילו לחפש את התכנית האמנותית שתשמח ביותר את אורחיכם, אם בחירתכם הנה ערב שירה בציבור, שירה עברית, מצאו זמרת שירה בציבור מתאימה, השתדלו לסגור כמה שיותר מוקדם את תאריך האירוע על מנת להבטיח שזו תהיה פנויה עבורכם, במיוחד בימי הקיץ בימי הקיץ שהיומן מתמלא במהירות.

איך לבחור זמרת שירה בציבור ?

זמרת שירה בציבור היא זו אשר תהיה אחראית על האווירה של הערב,לכן חשוב לבחור זמרת מקצועית בעלת ניסיון בהנחיית ערבי שירה בציבור.בקשו ממנה המלצות על אירועים דומים ולקוחות מרוצים שנהנו כבר מערב שירה בציבור שערכה הזמרת, חשובה ביותר היא הכימיה שלכם עם הזמרת, היא זו שתשפיע רבות על ההנאה שלכם ושל אורחיכם מהערב.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..