ערב שירה קטן בבית

שירה בציבור – מה ההבדל בין אירוע קטן לאירוע גדול                   

כשאני מדברת על אירוע קטן או גדול אני מתכוונת למספר המשתתפים בו ולאו דווקא על סוג האירוע.
נכון שכמעט ולא נראה חתונות אליהן מוזמנים 20 איש, אך כיום כשזוג רוצה לבוא בברית הנישואין ולא להמתין לסופן של ההגבלות, תערכנה גם חתונות מצומצמות.

אירוע גדול הוא אירוע בו לפחות כמה עשרות ועד מאות אנשים, ומאידך באירוע קטן נוכל לראות מספר אורחים קטן.

האם ניתן לקיים כל סוג של אירוע עם שירה בציבור, ומה בעצם ההבדל?

התשובה היא כן, שירה בציבור תתאים לכל אירוע, ותוכל להתקיים בכל מקום, גם אם מספר הנוכחים בערב ימנה 20 איש, תוכל תכנית זו להניע את הערב ולהרימו לאנרגיות גבוהות של שירה, ריקודים ושמחה.
בשנה האחרונה עכב הגבלת ההתקהלות, זה בעצם מה שקורה, ורוב האירועים הם קטנים ונחגגים בבתים, האווירה היא אינטימית וחמימה, ולאורחים בדרך כלל ישנו קשר קודם, מה שמאפשר להביא את הערב לרמה גבוהה של פעילות השירה יחדיו.
על מנת לחסוך מקום ולהשאיר רחבת ריקודים קטנה בסלון, אני מעדיפה לוותר על המקרן והמסך ולהתחבר ישירות למסך הטלוויזיה הממוקם בחדר, אם אין טלוויזיה במקום, אציב את המסך במקום המתאים ביותר כך שכולם יוכלו לצפות בנוחיות במילות השירים.

לאירוע שירה בציבור בבית אביא איתי את הציוד המתאים, רמקולים קטנים יותר ומסך קטן יותר, וכל זאת כדי להשאיר לכם מספיק מקום גם לקום ולרקוד.

אירוע קטן יוצר בין רגע קירבה בין כולם, מה שלוקח מעט יותר באירוע גדול, וזה בעצם פלוס ויתרון לא קטן.
יצירת האווירה החמה והטובה בין האנשים היא אחת מתפקידיי כמנחת הערב, ואני חייבת לומר עם כל הצניעות, שאני עושה זאת בקלות ובמהירות רבה בכל אירוע.

אני עצמי נחשבת לאדם חברותי המסוגל ליצור אינטרקציה עם בני אדם בקלות רבה, ולכן בערבי שירה בציבור אותם אני מנחה, אוכל ליצור קירבה עם הקהל וגם לייצר כזו ביניהם.

כמה חשובה רשימת השירים ?

מומחיות נוספת וחשובה היא לקרוא את רצון הקהל במשך כל הערב, ולספק לו את השירים שהוא אוהב ומתחבר ביותר. למשל אם באירוע נוכחים בני עדת מרוקו, אכניס ואוסיף שירים מרוקאים, אם בני עדת תימן, אוסיף שירים בתימנית, וכו`, אין ספק שזה ישמח אותם מאוד, הרי אנו מדברים על נוסטלגיה ועל שורשים.
בדיקת הבקשות לשירים תעשה בדרך כלל עם הזמרת טרם האירוע, אך גם במשך האירוע אוכל לקבל בקשות לשירים.
הזרימה היא החלק החשוב והיא אשר תיתן את ההרגשה הנוחה והטובה לכולם.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..