שילוב שירי ארץ ישראל ושירים ים-תיכוניים

שירה בציבור ושירי א"י

ערבי שירה בציבור אמנם מבוססים על שירי ארץ ישראל, ולא מעט אנשים רוצים להתרפק על העבר ומבקשים ערב נוסטלגי ושירי ארץ ישראל הישנה, אך כאשר מתחממת מעט האווירה באירוע, אפשרות של שילוב שירים ים תיכוניים לשירה וגם לריקודים תתרום לשמחה. על אף שבלא מעט ערבי שירה בציבור ישנה דרישה מצד הלקוח וגם הקהל לשלב שירים מזרחיים, ישנה השאלה האם שירים מזרחיים המכונים גם שירים ים תיכוניים נחשבים ושייכים לז`אנר הנקרא "שירי ארץ ישראל ?!.. שאלה זו נשאלה למשל הכותבת והפזמונאית נעמי שמר ז"ל, תשובתה ודעתה הייתה ששירים ים תיכוניים הנם קטגוריה נפרדת ושונה משירי ארץ ישראל, כמוה נשאלו עוד, ונראה היה שדעתם זהה לזו של נעמי שמר.

כניסתם של השירים הים תיכוניים לשירה בציבור

עם השנים החלו תכניות טלוויזיה ורדיו אשר שידרו שירים ים תיכוניים ואט אט נכנסו שירים במזרחית לתודעה שלנו ולפלייליסט של המון אנשים בארץ. שירים ים תיכוניים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהרבה אירועי שירה בציבור, השירים הים תיכוניים ידועים כ"מרימי מצב רוח" (למעט אלה הנקראים "שירי דיכאון"), לכן "עושים את העבודה" בכך שנותנים שימחה רבה לקהל באירוע אשר שר ורוקד

שירי ארץ ישראל – הבסיס

אמנם בסיס ומטרת כל אירוע היא השמחה, אך לכל אחד טעם שונה וישנם לקוחות אשר מבקשים להימנע לגמרי משירים ים תיכוניים בתכנית הערב, ולכלול בתכנית הערב רק את שירי ארץ ישראל הישנה והטובה, אני לוקחת לתשומת לבי וממלאה כל בקשה של לקוח אשר לו הנני עורכת אירוע שירה בציבור.
ישנם לקוחות אשר סומכים עליי ועל ניסיוני בקריאת הקהל בזמן אמת, כך ארגיש ואדע אילו שירים מתאימים ביותר ברגע נתון,, ללקוחות אלו אין התנגדות ואין הגבלות שאנגן כל זאנר וכל סגנון מוזיקה.
אני כמובן לוקחת לתשומת לבי וממלאה כל בקשה של לקוח על מנת שתהיה שביעות רצון של הלקוח וגם של הקהל..

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..