שירה בציבור אינה מצריכה בהכרח יכולות מוסיקליות

פעילות של שירה בציבור הינה חוויה ייחודית וקלאסית שאינה מצריכה בהכרח יכולות מוסיקליות מושלמות, כל אחד יכול להינות מערב שירה בציבור, שהינו ערב בו שרים כל המשתתפים בו בצוותא. תכנית השירים באירועים אלו מורכב בדרך כלל משירי ארץ ישראל נוסטלגיים וגם שירים מסגנונות אחרים, שירי רוק, פופ, מזרחית ועוד.

במסגרת ערבי הקריוקי ושירה בציבור מוקרנות כל מילות השירים על מסך או על קיר לבן בד"כ בעזרת מקרן, הזמרת המנחה את הערב מביאה איתה מצגת שקופיות ממוחשבת כדי לאפשר לכל המשתתפים בו לשיר ולקרוא בקלות את המילים המוצגות על המסך

שירה בציבור עם מצגת

המצגת הממוחשבת תאפשר לחלק את הערב ואת השירים לפי נושאים, לדוגמא ערב שירה בציבור בנושא אהבה, ערב שירה בציבור בו שרים שירים של משורר או כותב כלשהו, ערב שירה בציבור בחד מסויים וכו`. המצגת הממוחשבת מאפשרת לעבור מנושא לנושא ומשיר לשיר וממחרוזת שירים לשניה בקלות רבה ותאפשר לזמרת להענות בקלות לכל בקשת שיר מצד אחד מהקהל. המשתתפים יושבים במקומותיהם, או עומדים ושרים לצלילי כל אותם שירים אהובים. ערבי שירה בציבור מגבשים וגורמים תחושת אחדות ובנוסף נותנים במה לכל אחד ומאפשרים לו להיפתח ולשיר בפני קהל

אירוע פרטי

ערב שירה בציבור יכול להיות ערב סולידי המאורגן בבית, כאירוע פרטי, יום הולדת וכו`,במקרה כזה יטפל המזמין לאירוע בכל מה שצריך, יזמין את האנשים, יתכנן את הכיבוד וידאג גם להזמין זמרת שירה בציבור אשר תנחה את הערב.

הזמרת אשר תהיה אחראית על האווירה של הערב, לכן חשוב לבחור זמרת מקצועית אשר תביא כל הציוד הדרוש. אך גם באירוע גדול ורב משתתפים באירוע חברה, ערב גיבוש וכו`, באירועים כאלה פונים בד"כ לאנשי מקצוע, חברת הפקות ומשקיעים משאבים רבים יותר על מנת שהאירוע יצליח, חברות ההפקה ידאגו לכל פרטי האירוע מאלף עד תו ,מקום  האירוע, הכיבוד וחברת הקייטרינג, וכמובן תכנית אמנותית מתאימה.
דבר נוסף שיש לשים עליו את הדעת כאשר מזמינים מנחה לשירה בציבור, הינו סוג הליווי לשירים, ליווי כלי מסוים כגון: אקורדיון, קלידים, גיטרה וכו`, או ליווי פלייבקים אשר מנוגנים מהמחשב. שירים המלווים בנגינה חיה יוכלו להתנגן בכל סולם המתאים לקהל, ואילו פלייבקים יגבילו זאת, לעומת זאת כאשר הזמרת מלווה עצמה בפלייבקים, תוכל "להתפנות" מנגינה ולגשת ולשתף את הקהל מקרוב.
שירה בציבור יכולה להיות חלק וגם תוספת אטקרקטיבית לאירוע רב משתתפים או וגם אירוע בו ישנו מספר משתתפים מצומצם,, אך בכל מקרה תזדקקו למנחה וזמרת מקצועית אשר לה ניסיון וביכולתה לסחוף אחריו כמה שיותר אנשים בשירה.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..