שירה בציבור ויצירת אמפתיה

ירה בציבור – הקהל הוא העיקר

כדי להעביר ערב שלם בקרב אנשים שלא מכירים ולשלהב אותם, להוביל אותם לשיר את השירים ולעשות להם שמח דרוש כישרון חוץ מוזיקליות וקול יפה, הכישרון הנוסף הוא היכולת ליצור אמפתיה היכולת הזמנית אך לא מתוך הזדהות והתחברות מלאה, לספק מענה של תמיכה,שימחה והנאה באירוע כלומר: "היכולת לחוש את הזולת מבלי לוותר על העצמי". תכונה ויכולת זו מבדילה את זמרת שירה בציבור זו מזמרי שירה בציבור מצליחים ליצרו את אותה אמפתיה בהופעותיהם.

ניסיון וותק, שני אלו הולכים יד ביד, ניסיון בתחום שירה בציבור הוא יתרון כשאתם באים לארגן אירוע, שכזמרי שירה בציבור בעלי ניסיון יודעים להרגיש את הקהל, יודעים להתאים את השירים לאנשים גם תוך כדי האירוע, במידת הצורך יודעים לאלתר "בזמן אמת" ולזרום עם הקהל ולא להישאר צמודים לתכנית המקורית.

זהו פלוס גדול וחשוב בחירת שמרת שירה בציבור לאירוע, שכן לא הזמרת ולא אתם יודעים בדיוק בדיוק לאן תנשב הרוח האירוע ואילו כיוונים יגלוש.. לכן בחרו זמרת אשר לה רפרטואר שירים מגוון ואפשרות לעבור מסגנון לסגנון.
ערבי שירה בציבור כיום מותאמים לקהל הישראלי העכשווי ומכילים בתכנית לא רק שירי ארץ ישראל הישנה,אלא גם שירים עבריים מן העת האחרונה, ערבי שירה בציבור כיום כוללים גם שירים בסגנון מזרחי,רוק ישראלי ועוד.
כל שעליכם לעשות הוא לציין בפני הזמרת את בקשתכם לקו המוזיקלי באירוע, וזו תשמח לשלבו בתוכנית הערב.

האמנם רוב קהל היעד של שירה בציבור משתייך לגילאים הבוגרים יותר, 40+?

טעות בידיכם, שירה בציבור מיועדת לקהל הרחב, החל מגיל צעיר מאד ועד הגילאים המופלגים. שירה בציבור כבר אינה מיועדת למבוגרים בלבד, שירה בציבור פונה לקהל יעד מגוון גם מבחינת התכנית האמנותית, ניתן לשלב כל סגנון שירים שתבחרו, מכל תקופה שתבחרו ולכל אירוע.

כיצד תבחרו את הזמרת שתעשה לכם את הערב?

ראשית – אתר אינטרנט,פעולה ראשונה היא חיפוש בין כל הזמרים והזמרות המופיעות בתוצאות החיפוש,כמעט לכל זמר או זמרת ישנו אר אינטרנט אש מציג תמונות ממופעים,סרטונים,וכמה מילים המתארות את הופעותיו,ומקצועיותו, כך תוכלו לקבל רושם ראשוני ולצלצל לאלו אשר נראים לכם מתאימים לאירוע שלכם. באתרים רבים ישנן גם המלצות מלקוחות שכבר השתמשו בשירותים של הזמרת, תוכלו לקרוא אותם,ולהתרשם, למי מכם שאתר אינטרנט אינו מספיק, יבקש המלצות מחברים, או יצלצל לאחד מבעלי המקצוע בתחום ובקש ממנו מספרי טלפון משל לקוחות מרוצים, כדי לקבל חוות דעת.
באמצעות ערבי שירה בציבור אנו למעשה מנציחים את מסורת רבת השנים של שירה סביב מאורע משמח ומעניקים זמרים וזמרות רבים יוצאים אל הבמה ומעניקים לקהלים רבים,צעירם ומבוגרים, הנאה רבה דרך אותה שירה עברית.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..