שירה בציבור לאירוע צהריים | רויטל טל

אירוע צהריים

אם אתם רוצים לערוך אירוע מעט אחר ומיוחד, אירוע הנערך בשעות הצהריים (ולא בערב), יספק לכם זאת, לאירוע צהריים קצב מעט אחר,רגוע יותר ונינוח.

בשעות הצהריים ניתן לערוך אירוע כמעט בכל מקום, וכל סוג שלאירוע, אם תאריך הארוע נופל ביום יפה, אפשר אף לשקול לערוך אותו בחוץ, או לשלב קבלת פנים קצרה בחוץ ולאחר מכן לאירוע עצמו להכנס לתוך מקום סגור.

הפקת אירוע בצהריים

לעריכת אירוע בשעות הצהריים ,יתרונות לא מעטים, דבר ראשון כאשר עורכים אירוע צהריים ניתן לערוך אוו בכל יום ויום מימות השבוע, אין צורך להתחשב בכך שלמחרת יש יום עבודה,
דבר שני, השעה המוקדמת בה מתקיים האירוע תאפשר לאורחים להיות עירניים ונינוחים, ומכך תהיה גם האווירה כזו.
שלישית,לאירוע צהריים ניתן להביא גם את הילדים ולהנות מאווירה משפחתית.
רביעית, ניתן לחסוך בעלויות מכיון שניתן להגיש פחות מנות אוכל, ובנוסף מחירי המנות זולים יותר.
התפריט
התפריט באירוע צהריים יהיה בדרך כלל ארוחת צהריים, בדרך כלל בשרית, באירוע צהריים אין צורך לבחור תפריט גדול ועשיר כמו באירוע ערב מהסיבה שאירוע צהריים בדרך כלל קצר יותר. באירוע צהריים בדרך כלל מגישים את האוכל בצורת בופה, פעם למנות עיקריות ולקראת הסוף למנות אחרונות.

פעילות לילדים

אחד הדברים אשר יכלול אירוע צהריים ועליו יש לשים דגש, הוא שבאירוע צהריים יגיעו גם ילדים, כאשר באירוע אשר מתקיים בערב נמנעים ההורים להביא את ילדיהם, לכן רצוי מאוד לדאוג לכך שלא ישתעממו ולנסות לארגן להם פעילות מיוחדת אשר תעסיקם ,בפינה של האולם, פעילות כגון: קוסם,הפעלות יצירה וכו`..

שירה בציבור באירוע צהריים – הקרנה.מצגת

אם הזמנתם זמרת שירה בציבור להנחות ולהופיע באירוע שלכם, כדאי שתבדקו עמה האם ברשותה מקרן אשר יוכל להקרין באיכות טובה ומספיקה גם באור יום (ולא רק בערב). שירה בציבור באירועים כוללת הקרנת מצגת שקופיות, הקרנת המצגת היא חלק חשוב משיתוף הקהל בפעילות השירה והצלחתו של האירוע.
אין ספק, אירוע צהריים, בשעות היום מאפשרות לארגן כל סוג של אירוע, גם אם אירוע קטן או גדול באווירה אחרת וייחודית.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..