שירה בציבור – לא לזמרים בלבד

ערבי שירה בציבור יוצרים אוירה מאוחדת וסוג של גיבוש. לחברות הרוצות לערוך אירוע לעובדיהן, מומלץ להזמין מנחה שירה בציבור לערב שירה.מפגש כזה יוצר אוירה של שייכות, ומפיג לשעה שעתיים את מתחי היומיום.

השירים המוקרנים כולם ע"ג מסך מצגת שקופיות, הינם בד"כ שירים מוכרים ואהובים מתקופות קודמות בחיים, לכן ערב שירה בציבור מעלה במשתתפים בו זכרונות שנעים להתרפק עליהם.
צעירים ומבוגרים כאחד התאהבו בחוויה של שירה משותפת של שירים אהובים ומוכרים. מקומות בילוי רבים בת"א ובערים השונות בארץ, מקציבים לפחות ערב אחד בשבוע לערב שירה בציבור, בו ישנו זמר או זמרת לשירה בציבור.חוויה עצומה זו של לעמוד מול קהל ולשיר, הינה חוויה ייחודית החבויה כנראה בתוך ליבם של רבים מאיתנו, ערב שירה יכול כל אחד להגשימה. אנשים רבים רוצים לשיר אך מרגישים חוסר בטחון כי אינם יודעים לשיר. הפחד בפני העמידה מול קהל כאשר אינך יודע לשיר יכול להיות פחד משתק שמונע מאנשים לבוא וליהנות מערב שירה מסוג זה. מנסיוני בערבי שירה בציבור אלו, למדתי שגם הביישנים ביותר גם אם אינם מעיזים לקחת מיקרופון ולשיר יצטרפו אנשים רבים רוצים לשיר אך מרגישים חוסר בטחון כי אינם יודעים לשיר.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..