שירה בציבור ליום הולדת | רויטל טל

שירה בציבור ליום הולדת

כאשר מחליטים לארגן מסיבת הפתעה יום-הולדת לבעל או לאישה, כדאי להתחשב באדם לו עורכים את המסיבה ולהפתיעו באמת בדברים ובסגנון שהוא אוהב. חשוב שהאדם אותו תרצו להפתיע ירגיש טוב ונוח במסיבה,עם האורחים המוזמנים ועם התכנית אותה תרצו לעשות. אם הבעל או האישה אינם רקדנים כ"כ טובים, לא תזמינו למסיבה די.ג`יי והתכנית לא תהיה מסיבת ריקודים.

אם הבעל או האישה אוהבים לשיר תזמינו לו/ה ובשבילה זמרת שירה בציבור ותכנית הערב תהיה שירי ארץ ישראל.
בכל מקרה המטרה הארגון מסיבת הפתעה היא לשמח את בעל השמחה

בחירת תאריך האירוע

את רוב האירועים והמסיבות חוגגים בסופי שבוע,יום חמישי או שישי הנו יום טוב לעריכת אירוע מפני שיום למחרת הוא יום מנוחה. מסיבת יום הולדת אפשר וכדאי לחגוג בדיוק ביום ההולדת, או בסוף שבוע שלפניו.

מקום מיוחד לאירוע

מקום האירוע תלוי בתקציב אותו הנכם רוצים להקציב,בעונת השנה, ובכמות האורחים. בכל מקרה גם יום הולדת הפתעה אינטימית ,לא רבת מוזמנים הנערכת בסלון ביתכם או בבית של קרוב משפחה אחר, יכולה להיות אירוע משמח ובלתי נשכח.
התוכן אותו תתנו לאירוע חשוב לא פחות מהמקום עצמו.
אתם הם אלה המכירים טוב מאוד את האדם אותו תרצו להפתיע, גם אם לדעתכם אין מספיק אורחים למסיבה, אל תתפשרו והזמינו את האנשים הקרובים ביותר ואלה היכולים לשמח את בעל השמחה ולרגשו מאוד. הזמנת אורחים שאינכם בטוחים שישמחו אותו במיוחד יכולה לגרום לו למבוכה ולאווירה לא נוחה.

איזה כיבוד ?

בכיבוד במסיבה תלוי במקום בו בחרתם לערוך את האירוע, אם בחרתם במקום לאירועים כמו מסעדה,אולם אירועים,מועדון כל שעליכם לעשות הוא לבחור את התפריט המתאים לסגנון המסיבה,לשעה,וכמובן לטעמכם האישי. במידה והחלטתם לערוך את האירוע בבית, תוכלו להכין את הכיבוד בעצמכם,להזמין קייטרינג, או לבקש מכל אחד מהמוזמנים להביא עמו מאכל כלשהו,זאת לאחר שתחליטו אם התפריט יהיה חלבי או בשרי

שירה בציבור ומסיבת ריקודים

אתם אלה המכירים את בן או בת הזוג שלכם טוב ביותר, תוכלו לארגן מסיבה ביתית אינטימית ונחמדה שתשמח אותו ולא תשכח. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המקום המתאים,
את התכנית והאמן המתאים, אם בחרתם להביא מוזיקה עליכם להחליט ולבחור את סגנון המוזיקה שיאהב ביותר. אם בחרתם תקליטנית תוכלו לבקש ממנה לערוך אירוע בסגנון מסוים כגון: ערב בסגנון שנות ה-60`, ערב בסגנון סלסה וכו`, תוכלו לבקש מהתקליטנית להימנע ולא להשמיע מוזיקה מזרחית או דווקא כן, תוכלו לבקש להקדיש שיר או מוזיקה מסוימת לבעל השמחה לריקוד מסוים.

שילוב של שירה ושירי ארץ ישראל ושל מוזיקה לריקודים ומסיבה סלונית הוא שילוב אופטימלי ומומלץ למסיבות הפתעה ו ימי הולדת למבוגרים אשר גדלו על שירים אלה וחווים הנאה גדולה כאשר שומעים את אותם שירים של אז ואת המוזיקה אותה רקדו בצעירותם. .

שירה בציבור ליום הולדת מתחלקת ומורכבת מכמה חלקים עיקריים:

קבלת הקהל והשמעת מוזיקת רקע,טקס ברכות והקרנת מצגת של המשפחה, תכנית שירה בציבור, מסיבת ריקודים. לבחירתכם תוכלו לוותר על החלק של הריקודים.

ערב השירה שלכם..

לכל אחד מאיתנו טעם שונה. גם כשמדובר ב שירה בציבור ישנן כמה אפשרויות לסגנון הערב.
ישנם כאלה המעדיפים ורוצים להתמקד בערב בסגנון ארץ ישראל הישנה בלבד,שירים ישנים מתקופת קום המדינה,שירי מלחמות,שירי להקות צבאיות, וישנם הרוצים לתת לערב אוירה צעירה ומזמינים זמרת אשר לה רפרטואר מגוון שירים עדכניים יותר וזה כמובן תלוי בגיל הקהל המוזמן.
מגוון הזמרים בשוק,מאפשר לכל אדם לבחור את זה המתאים לו מבחינת כלי הנגינה המלווה את השירים, הרפרטואר,הכימיה שלו עם הזמרת וכמובן המחיר. בסופו של דבר תבחרו בזמרת אשר עמה תרגישו הכימיה הגדולה ואשר מציעה לכם ערב לטעמכם.
ישנם מספר סוגים של ערבי שירה בציבור, השונים זה מזה במספר המשתתפים בו. בגילאי המוזמנים, בסוג האירוע, יום הולדת, מסיבת פרישה, יום נישואין, או ערב שירה למטרת שירה בלבד. מקום האירוע גם הוא יבדיל ערב שירה בציבור מערב אחר.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..