שירה בציבור ליום הולדת 60 | רויטל טל רעיונות ליום הולדת 60

שירה בציבור ליום הולדת 60

אם חוגג יום ההולדת אוהב ומתחבר לשירה בציבור שירי ארץ ישראל, כדאי להזמין בשבילו כתכנית האמנותית ביום הולדתו,זמרת ומנחה לאירועי שירה בציבור

 

יום הולדת הפתעה

גורם ההפתעה יש חלק בהצלחת הערב, כדי להפתיע, יש לרקום סיפור הסחה טוב,ולדאוג שעד לאירוע יהיה קשר שתיקה בין אלה המתכננים,וזאת על מנת שנוכל להביא את חוגג יום הולדת למקום האירוע באמתלה, עם בואו של "הקורבן" וכניסתו למקום האירוע, יחכו לו האורחים בד"כ בחושך וכאשר ידלק האור תתחיל ותתנגן מוסיקה או שיר יום הולדת, בהתאם לסיכום עם המפעילה או הזמרת שהוזמנה.

לאחר "התאוששותו" של החוגג, ולאחר שעבר מאדם לאדם וקיבל ברכות, וחיבוקים מכל המוזמנים, מוזמן בד"כ הקהל לאכול,להרגע. לאחר מכן יתחיל בד"כ טקס ברכות קצר שהוכן מראש על-ידי הילדים והנכדים, טקס זה עשוי להמשך כרבע שעה, אלא אם ירצו עוד אנשים מהאורחים לברך ולהגיד כמה מילים, טקס ברכות מלווה בדרך כלל גם במצגת שקופיות אשר מתארת אירועים ואנשים בחייו, המצגת אשר הוכנה לכבודו מבעוד מועד יכולה לכלול תמונות,סרטי וידאו קצרים,ראיונות,ומלווה בד"כ בשיר או ליווי מוסיקלי כלשהו.

זמרת שירה בציבור

זמרת שירה בציבור אשר תביא איתה רשימות ארוכות של גורם ההפתעה לגורם ההפתעה יש חלק בהצלחת הערב, כדי להפתיע, יש לרקום סיפור הסחה טוב,ולדאוג שעד לאירוע יהיה קשר שתיקה בין אלה המתכננים,וזאת על מנת שנוכל להביא את חוגג יום הולדת למקום האירוע באמתלה, עם בואו של "הקורבן" וכניסתו למקום האירוע, יחכו לו האורחים בד"כ בחושך וכאשר ידלק האור תתחיל ותתנגן מוסיקה או שיר יום הולדת, בהתאם לסיכום עם המפעילה או הזמרת שהוזמנה. לאחר התאוששותו של החוגג, ולאחר שעבר מאדם לאדם וקיבל ברכות, וחיבוקים מכל המוזמנים, מוזמן בד"כ הקהל לאכול,להירגע.

שירה בציבור עם מצגת

לאחר מכן יתחיל בד"כ טקס ברכות קצר שהוכן מראש על-ידי הילדים והנכדים, טקס זה עשוי להמשך כרבע שעה, אלא אם ירצו עוד אנשים מהאורחים לברך ולהגיד כמה מילים, טקס ברכות מלווה בדרך כלל גם במצגת שקופיות אשר מתארת אירועים ואנשים בחייו, המצגת אשר הוכנה לכבודו מבעוד מועד יכולה לכלול תמונות,סרטי וידאו קצרים,ראיונות,ומלווה בד"כ בשיר או ליווי מוזיקלי כלשהו. כדוגמת שירה בציבור, ותארגן גורם ההפתעה לגורם ההפתעה יש חלק בהצלחת הערב.

לסיכום עם המפעילה או הזמרת שהוזמנה. לאחר התאוששותו של החוגג, ולאחר שעבר מאדם לאדם וקיבל ברכות, וחיבוקים מכל המוזמנים, מוזמן בד"כ הקהל לאכול,להירגע. לאחר מכן יתחיל בד"כ טקס ברכות קצר שהוכן מראש על-ידי הילדים והנכדים, טקס זה עשוי להמשך כרבע שעה, אלא אם ירצו עוד אנשים מהאורחים לברך ולהגיד כמה מילים, טקס ברכות מלווה בדרך כלל גם במצגת שקופיות אשר מתארת אירועים ואנשים בחייו, המצגת אשר הוכנה לכבודו מבעוד מועד יכולה לכלול תמונות, סרטי וידאו קצרים, ראיונות, ומלווה בד"כ בשיר או ליווי מוסיקלי כלשהו. ערב שירה בציבור ביום הולדת, במידה והינו אוהב גם לרקוד, ניתן לשלב בערב גם ריקודים המתאימים לחתך הגילאים באירוע.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..