שירה בציבור ליום העצמאות

שירה בציבור לערב יום העצמאות

יום העצמאות הוא חג אשר שופע שירים מתקופת קום המדינה שירים כמו "ההיסטוריה חוזרת"," על משלטי", אהבת פועלי בנין,שירי פלמ"ח ושירי להקות צבאיות יוסיפו המון לאווירת החג המיוחדת. חג העצמאות הוא הזדמנות נוספת וטובה להזכר ולהזכיר את כל אותם שירים אשר ליוו את הקמת המדינה והתפתחותה לאורך השנים,מראשית הציונות,דרך ההתיישבות, מלחמת העצמאות ועד היום. משפחות רבות נוהגות להתכנס בערב חג העצמאות בבתיהן, בחצר, במרפסת.ו. להזמין חברים,משפחה ולשיר את כל אותם שירי ארץ ישראל הטובה.
משפחות רבות נוהגות להתכנס בערב חג העצמאות בבתיהן, בחצר, במרפסת.

זמרת שירי ארץ ישראל

תמיד נחמד להזמין חברים, משפחה ולשיר את כל אותם שירי ארץ ישראל היפה והטובה.

ישנם אשר חוגגים בערב חג עצמו, וישנם אשר בוחרים לחגוג דווקא למחרת, בחג עצמו מזמינים חברים לצהרי החג עצמו, ומשלבים ארוחת בשרים טובה על האש וכמובן "שמח" שירה בציבור.
ישנם פורומים רבים אשר מתכנסים באופן קבוע,בכל חג או ערב חג על מנת לערוך ערב שכולו שירה בציבור. פרלמנטים חברתיים שלמים, אשר להם היסטוריה וחוויות משותפות בהקמת המדינה או בדרך, פרלמנטים וקבוצות אשר נוסדו עוד בימי טרום הרשתות החברתיות, מתכנסים על בסיס קבוע ועורכים ערבי שירה בציבור אותם מנחים אותם זמרי שירה בציבור, לפחות ארבע-חמש פעמים בשנה ,ביום העצמאות, בפסח, בשבועות, בסוכות ובראש השנה.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..