שירה בציבור למסיבת רווקות

ישנם כאלה המעדיפים ורוצים להתמקד בערב בסגנון ארץ ישראל הישנה בלבד,שירים ישנים מתקופת קום המדינה, שירי מלחמות,שירי להקות צבאיות, וישנם הרוצים לתת לערב אוירה צעירה ומזמינים זמרת אשר לה רפרטואר מגוון ושירים עדכניים יותר. וזה כמובן תלוי בגיל הקהל המוזמן.

שירה בציבור היא פעילות חברתית מיוחדת , כל שיר שמתבצע ישמע אחרת בכל אירוע או מפגש שירה, וזאת בזכות הקהל השונה, המיקום ותנאי האקוסטיקה השונים במקום האירוע. לכן כל ערב שירה בציבור הינו חוויה שונה ומיוחדת, המבטיחה הנאה צרופה.
באחרונה כחלק מהתחרות הגוברת החלו מרבית זמרי האירועים להציע ערבים בהם שרים שירי ארץ ישראל. אירוע מסוג זה מתאים לכל סוגי האירועים והמסיבות וגם כחלק ממסיבת רווקות ורווקים. שירה בציבור במסיבת רווקות מביאה שימחה והנאה רבה לכל המוזמנות.
על מנת לערוך שירה בציבור במסיבת רווקות יש לפנות לזמרת, מארגנת ומנחה מקצועית של שירה בציבור, זו תביא עימה את כל הדרוש כדי להפוך את המסיבה לשמחה במיוחד ובלתי נשכחת,
שירה בציבור למסיבת רווקות פותרת את מארגנות הערב מכל ההתרוצצות הכרוכה בתיאום ובארגון העצמאי של מסיבת הרווקות, כל שעליכן לעשות הוא להכין את הכיבוד, מקום ישיבה לצורך השירה וגם רחבת ריקודים קטנה .הזמנת זמרת שירה בציבור כתכנית במסיבת רווקות הינה פתרון אולטימטיבי, וגורמת למשתתפות בה הנאה רבה. במסיבה זו בה המוזמנות הינן נשים בלבד ניתן להנות משירה סוחפת וגם ריקודים. הזמרת דואגת לתפעול השוטף של הערב ע"י הבאת ציוד ההגברה הדרוש ומצגת השקופיות להקרנת כל מילות השירים. שירה בציבור מבוססת על שירי ארץ ישראל הישנה, אך יכולה להיות גם שירה של שירים עדכניים יותר המתאימים למסיבת רווקות של בחורות ונשים צעירות יותר, לשם כך על המזמינות לאירוע לוודא עם הזמרת אם במצגת השקופיות שלה ישנם שירים של כותבים המוכרים יותר לקהל הנשים הצעירות, שירים של אריק איינשטיין,שלמה ארצי,יהורם גאון,עידן רייכל,ריטה,מירי מסיקה,משינה,תיסלם,כוורת,נתן גושן,ריקי גל,צביקה פיק וכו`, הינם שירים המתאימים מאוד לערב שירה בציבור במסיבת רווקות.
הפיתרון המשתלם במכל הבחינות יותר כיום עבור מי שמארגן מסיבת רווקות הוא לפנות למנחי ערבי שירה בציבור מקצועיים.

 

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..