שירה בציבור לפגישת מחזור

שירה בציבור למפגש מחזור

השנים חולפות ביעף ואנו מוצאים עצמינו בעשורים מתקדמים בחיינו,

ימי הילדות וימי הנעורים הם ימים שלהם לכל אחד ישנה פינה חמה בלב,לרובנו ישנם זיכרונות נעימים מימי ביה"ס היסודי והתיכון. רבי מימי ביה"ס הרחוקים.

המארגנים, מלקטים כתובות, קובעים מועד ומקום, דואגים לתקרובת נוסטלגיה היא אחד הדברים שהכי נעים לנו להתרפק עליהם, העבר מקבל צבעים רומנטיים ואנחנו נוטים לזכור אותו כחיובי למרות שלא תמיד הכל היה ורוד. אין כמעט דבר מהנה יותר מלפגוש אנשים שהיו איתכם במסגרות שונות בעבר ולראות מה באמת קורה איתם היום או, בו נודה שאנחנו פשוט רוצים לדעת בכנות: עם מי הם התחתנו, ממי הם התגרשו, כמה ילדים יש להם ובמה הם עוסקים, כמה הם מרוויחים, איפה הם גרים, בקיצור, האם החיים שלהם טובים יותר או פחות משלנו.
אם החלטתם שמתאים לכם לפגוש את כל החברים מהיסודי, מהתיכון,כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם כמה אנשים שאיתם תוכלו להזיז את הענינים ולהוציא לפועל מפגש מחזור.

איתור החברים

למי מכם שיש בבית ספר המחזור אותו קיבלתם בתום הלימודים, כדאי לדפדף בו ולהזכר בכל אחד ואחד,לערוך רשימת מוזמנים ולהתחיל לחפש מספרי טלפון.
פייסבוק – כיום, בעידן הפייסבוק, האיתור פשוט יותר,על מנת למצוא ולאתר חברים מהעבר יש להקיש את שם החברים המבוקשים ולהגיע לחברים, בפייסבוק יש בדרך כלל כתובת מייל דרכה תוכלו להגיע לחבר, אם אין לא כתובת מייל ולא מספר טלפון, ניתן לחפש ב-144.
את הנשים, הבנות אשר נישאו בערוב השנים יהיה מסובך יותר למצוא מפני ששם משפחתן השתנה, לכן עליכם למצוא קודם את הגברים ודרכם את הנשים. דבר נוסף אשר אתם יכולים לעשות, הוא לפתוח קבוצה אשר שמה יהיה שם המחזור ושם בית הספר ושם לערוך רשימה והודיע הודעות בקשר לחיפוש ואיתור החברים וגם הודעות הקשורות לפגישת המחזור עצמה, לדוגמא: אם אתם מתכננים כיבוד בפגישה תוכלו לערוך רשימת אנשים ורשימת המאכל אותו עליו להביא.
כנס ופגישת המחזור הוא אירוע מרגש ובדרך כלל ההענות אליו ולקראתו רבה.

מיקום פגישת המחזור

המיקום אותו תבחרו לפגישת המחזור כמובן יקבע עפ"י מספר האנשים שאמורים להגיע,
כדי שהמפגש יהיה מרגש דיו ואינטימי רצוי להזמין רק את החבר`ה מהמחזור בעצמם ללא הנשים,הבעלים והילדים,מלווים. אם תחליטו על מפגשים נוספים בעתיד תוכלו להזמין גם את המשפחות. לכן אוכו לערוך אותו בבית של אחד החברים, ואת הבאים אחריו בים,בפארק כד שלילדים יהיו אטרקציות.

אם פגישת המחזור הופכת להיות כנס גדול ורב משתתפים, תוכלו להשכיר מקום, ואף לבקש מביה"ס בו למדתם לתת לכם כיתה לערב אחד בה תוכלו להפגש.

תוכן ותכנית לפגישת המחזור

אחד הדברים אשר כדאי וממולץ מאוד לעשות בכנס מחזור, הוא להקרין מצגת שקופיות אשר בה יוצגו תמונות מהתקופה המדוברת, אם יש קטעי וידאו וגם שירים מהתקופה,
בנוסף אפשר להכניס למצגת תמונות של המורים והמורות אשר לימדו אתכם וכו`,
את התמונות ניתן לצלם מספר המחזור וגם לחפש בפייסבוק של המוזמנים אולי גם שם תוכלו למצוא כאלה. הקרנת מצגת היא דבר נפלא ומרגש לערב כזה.
לאחר ההתכנסות והפגישה המרגשת שעשויה לקחת שעה-שעתיים ולאחר הכיבוד והקרנת המצגת, תוכלו להוסיף תכנית נוספת של שירה בציבור, גם בתכנית שירה בציבור לפגישת מחזור תוכלו לתאם עם הזמרת מבעוד מועד ולבקשה להכניס לתכנית את כל השירים המוכרים לכם מתקופתכם,שירה בציבור ניתן להכניס כל שירי וגם בלועזית, רק לכך עליכם לדאוג לכך מראש.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..