שירי נעמי שמר

נעמי שמר

נעמי שמר, אחת הפזמונאיות והמלחינות הבולטות ביותר בארץ, שיריה של נעמי שמר שזורים בכל ערבי שירה בציבור, ישנם גם ערבי שירה בציבור הנקראים "ערבי נושא" – ערב שירה בציבור אשר כולו בנוי על שירי נעמי שמר עשוי להיות ערב נפלא ושירים נפלאים.

נעמי שמר נולדה ב- 13/7/1930 בקיבוץ כנרת,הוריה , מאיר ורבקה ספיר עלו ארצה מווילנה וחיו בקבוצת כינרת שם נולדה נעמי,אחיה ואחותה. כבר בהיותה בת שש התחילה לנגן על פסנתר וליוותה ערבי שירה בציבור אשר התקיימו בקיבוץ, בערבי שישי ובחגים בחדר האוכל.

לימודיה המוזיקליים

נעמי שמר יצאה מהקיבוץ ללמוד מוזיקה באקדמיה בתל אביב ובירושלים שם פגשה מורים דגולים בדמותם של פרנק פלג, אילנה וינדה- קראוס, יוסף טל ואבל ארליך,

בתום הלימודים שבה נעמי שמר לכינרת כמורה למוזיקה במקצועה ובעיסוקה ומצאה כי חסרים לה שירי ילדים מחיי ילדותה בקיבוץ ולמעשה, שירי ילדים אלו אשר כתבה אלה היו שירי הזמר הראשונים שחיברה.

הופעות שירה בציבור – שירי נעמי שמר

השירים אשר כתבה נחשבים לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, בערבי שירה בציבור אשר אני עורכת אני משלבת באופן קבוע את שיריה היפים של נעמי שמר, שירים כמו :סרנדה לך, אהבת פועלי בנין,איילת אהבים,לילה בחוף אכזיב,אהבה בת עשרים,אני גיטרה,החגיגה נגמרת,הללויה,ירושלים של זהב,מחר,על כל אלה,עוד לא אהבתי די,על כנפי הכסף,שלג על עירי,שיר השוק,שלגיה,שיר סיום ועוד ועוד,שיריה היפים והאהובים הופכים את ערבי שירה בציבור למהנים ביותר…

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..