טיפים לארגון ערב שירה בציבור מוצלח

שירה בציבור באירוע פרטי הינו חלק המשלים את הערב כולו, שהינו גם מפגש של חברים ומשפחה,אוכל טוב,ושירה..

כדי שהערב שלכם יהיה מוצלח,עליכם לדאוג לכמה דברים:

 

  1. התאמת הערב לקהל – אם הקהל שלכם הינו קהל אנשים שלא התראו זמן רב, בקשו מהזמרת אותה הזמנתם, לנגן ולשיר מוסיקת רקע שקטה ונעימה עד שימצו המוזמנים לאירוע את המפגש. עדכנו את האומן בגילאי המוזמנים, והאם יש לכם העדפות למוסיקה מסויימת.
  2. ציוד ההגברה – בידקו עם מנחה הערב האם תביא איתה מספיק מיקרופונים,על-מנת שתוכל לשתף את האורחים בשירת סולו. בידקו גם אם ברשותו מערכת הגברה מתאימה לגודל המקום בו יערך האירוע, אם המקום הינו קטן,בקשו מהזמרת שתביא עימה מערכת הגברה שתתאים למקום כדי שלא תרעיש מידי, ואם המקום וכמות האנשים גדולה על הזמר להביא איתו מערכת מספיק גדולה.
    בכל מקרה ודאו שהמערכת ההגברה מיקצועית ,איכותית ותישמע טוב. בנוסף למערכת ההגברה,על הזמרת להביא איתה גם מסך ומקרן להקרנת מצגת שקופיות. ישנם מקומות בהם נערכים אירועים שלהם מסך ומקרן,אם בחרתם מקום כזה,נא ידעו את הזמרת על-כך, מקרן המוצב דרך קבע במקום בו יערך האירוע יהיה תמיד במקום האופטימלי ביותר.
  3. מיקום וסידור הישיבה – סידור הישיבה גם לו חלק חשוב בהצלחת האירוע,ישיבה קרובה אחד לשני תיצור אווירה אינטימית יותר. ישיבה סביב שולחנות תאפשר לאנשים לשוחח אחד עם השני, ולהשתתף פחות בתכנית וב שירה בציבור. ישיבה על כסאות במרחק לא רב מהזמר, תאפשר לו לשתפם בקלות. סדרו את הכסאות במרחק לא רב מהזמר, כדי שיוכל לגשת אל הקהל ולשתפו בשירה, אך השאירו מקום לרחבת ריקודים שכשהאוירה באירוע תתחמם, יוכלו המוזמנים לקום מכסאותיהם ולרקוד למשמע שירי ארץ ישראל במקצבים מהירים יותר. בידקו עם הזמרת אם ברשותה גם תקליטיה ושירים עדכניים למקרה שהערב יגלוש למסיבת ריקודים.

לסיכום: הסוד לאירוע מוצלח תלוי בזמר,בזמרת,ברמת המקצועיות והנסיון שלהם,
אך גם בכם המזמינים ובעלי האירוע.
ככל שתפרטו ותשתפו את הזמר ביותר פרטים,תשאלו את השאלות הנכונות,ותספרו על רצונותיכם, כך יוכל לרצותכם בקלות רבה יותר.

מאמרים נוספים

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דבר/י איתי..
💬 יש לך שאלה? אשמח לענות..
היי👋
אני כאן, דברו איתי בווצאפ..